הרשמו כאן והכניסו תמונה (רשות)

1
2
3
האתגר לא נמצא
חידה 1
חידה 2
חידה 3
חידה 4
חידה 5
חידה 6



העלאת תמונה (רשות)
שם המורה (רשות)
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

File Upload

Default
Custom

Cutom HTML uploader





על האתגר
בדבר כזה עוד לא נתקלתם!
אתגר התנ"ך העולמי החל את דרכו בשנת 2019 בבתי ספר יסודיים כפלטפורמה ללימוד חדשני של ספר התנ"ך, ומאז צבר תעוצה וכבר אלפים השתתפו למדו ונהנו. לינק לכתבה בכאן -
לאחרונה המשחק התחיל להיכנס לבתים, ומשתתפים רבים הצליחו לעבור שלבים ולצלו אתגרים יוצאי דופן, מה שהחל בבתי הספר – הפך מהר מאוד לאתגר התנ"ך העולמי – שבו משתתפים מכל העולם – באתגר על ספר הספרים. המשחק והאתגרים – מתאימים לכל המשתתפים – ולא יפתיע אותנו אם דווקא הצעירים – יובילו את הנצחון! אתם מוזמנים לנסות.
אודות החברה
אודות למידה בעולם החדש.
ילדי המאה ה 21 חיים יום יום שעה שעה את הגירויים והתכנים של עולם המדיה והתקשורת. כאשר ילדים אלו נכנסים בשערי הבית ספר, מבקשת מהם מערכת החינוך להתנתק מעולם הגירויים ולצרוך תוכן פדגוגי ודידקטי מסורתי.
מעבר חד זה בין עולם מהיר ומלא חוויות, לעולם איטי ומלא תוכן יוצר תחושה של נתק וניכור. כדי לגשר על ניתוק זה קמה חברת למידה בעולם החדש, מייסדי החברה יוצאי חברות הפקות הטלויזיה יחד עם אנשי הוראה וכתיבת תוכניות לימודים, מנסים ביחד ליצור עולם חדש, המחבר בין חדש לישן בין קריאיטיב לדידקטיקה.
החזון
לגרום לתלמיד 'ללמוד מבלי להרגיש הוא למד'
שינוי תפיסת הצלחה
כדי לגרום לתלמיד את התחושה הזו, שינתה חברת למידה בעולם החדש את התפיסה ביחס לשאלה 'מהי הצלחה' בהפקת תוכן לימודי. לפי תפיסת החברה כדי שתוכן לימודי יחשב לתוכן מוצלח עליו לענות על שלושה קריטריונים מרכזים:
רצון – הכל מתחיל ברצון של הלומד.
כדי לעוררו לפעולה עלינו למצוא את הנקודה אשר גרום ללומד לצאת מאזור הנוחות שלו. כולנו יודעים כי בשביל פרס גדול אנשים מסוגלים לעשות פעולות לא נורמטיביות. כך בלמידה עלינו למצוא את הנק' אשר תעורר רצון בתלמיד לעשות את סדרת הפעולות שברצוננו ללמדו.
שיתופיות – טובים השניים מן האחד. כאשר אנו
פועלים בקבוצה בצורה הנכונה, השיתופיות מאפשרת לנו לפתח שכל משותף בהשלמה הדדית בתהליך של נתינת וקבלת הידע והכוחות החסרים לנו.
למידה - במאה 21 מטרתה של הוראה היא להפוך
את הלומד מסביל לפעיל, ובכך לתת ללומד את הרמזים המאפשרים לו (בכוחות עצמו) לפצח את אתגר התוכן בעצמו ולא להסתמך רק על סוכני הידע המציפים אותו במידע.
מה עשינו עד היום
ממשק טכנולוגי מקורי המפעיל את "אתגר התנ"ך העולמי" - אתגר תוכן ללימוד ספר יהושע ע"פ תוכנית הלימודים בבית ספר ממלכתי. השתלמות למורים "לשחק בדברים נפלאים" - השתלמות מקוונת למורים ברחבי הארץ, במסגרת פסג"ה ראש העין. בהשתלמות זו ההשתפו עשרות מורים המקבלים כלים ליצירת אתגרים במקצועות בהם עוסקים. מגננות בגני קשב דרך מורים לספורט ומורים המגישים לבגרות ריאלית. תוכניות נוספות שפותחו ונבדקו בעשרות כיתות:
'מלך הצורות'- לכיתות א' – הרפתקה מרתקת ללימוד שפה וחשבון
'צופן חשבון' – לכיתות ה' – אתגר מסקרן ומתוחכם ללימוד שברים ועוד.
'הירושה הגדולה' – לכיתות ו' – 21 יום של אתגר ללימוד היסטוריה ותנ"ך.
'הישוב שלי' – משחק ללימוד ההיסטוריה של הישוב אורנית.
משוב
ספר לנו על החוויה שלך
צור קשר
דברו איתנו. נשמח לעזור!
שירות לקוחות : [email protected]
תמיכה טכנית : 050-8883331
כתבו לנו: [email protected]
שאלות ותשובות
מהו אתגר התנ"ך?

אתג "ר התנך הוא מיזם חדשני, המשתמש בטכנולוגיות חדשניות, על מאתר לאפשר למשתתפים...

כיצד משתתפים באתגר התנך?

תשובה מספר 2

איך לא חשבו על זה קודם?

תשובה מספר 2

Questions and Answers

תשובה מספר 1

תשובה מספר 2

תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה תשובה מספר 3 מאוד ארוכה

תשובה מספר 4

תשובה מספר 5

Form - Full Example


הנתונים נשלחו בהצלחה!

Youtube

Default


ניתן לשחק ממכשירי מובייל בלבד